Spell Force

A Spell Force játék magyar oldala

MENÜ
Varázslatback to top

A varázslatos művészetek Eóban, SpellForce világában betöltött, központi szerepet játszanak. A varázslat olyan, mint egy olyan mindenütt jelenlevő energia, ami létezik a természet erőiben, életben és halálban, de szintén az istenek hatalmában van. Varázslatot fonnak össze minden Eo teremtményeivel és végzeteivel inseperably*. Ez sok csoda forrása, de szintén számlálatlan veszély.


Küzdelemback to top

Az e heti SpellForce frissítés pusztán azokról a harci készségekről, amikre minden hősnek szüksége van azért hogy maradjon életben csatában, szól. Az, hogy neked az a célod, hogy egy nagyon páncélos lovag vagy egy fürge íjász legyél, - az egyedülálló készségrendszernek köszönhetően tudod mintázni az avatárodat a kívánságaidra. Ráadásul el tudod látni őket a varázslat és harci készségek egy keverékével. Azért bűvészeket simít ki--legyél erő azt értéknek találja övék amíg egy pillantás a több hasznos készségre.


 

Varázslat tábornokback to top

A varázslatos művészetek Eóban, SpellForce világában betöltött, központi szerepet játszanak. A varázslat olyan, mint egy olyan mindenütt jelenlevő energia, ami létezik a természet erőiben, életben és halálban, de szintén az istenek hatalmában van. Varázslatot fonnak össze minden Eo teremtményeivel és végzeteivel inseperably*. Ez sok csoda forrása, de szintén számlálatlan veszély.

Mana

Hogy hajtsa végre a varázslatos művészeteket és befolyásolja a varázslat világi vagy istenes áramlásait, egy mágusnak fel kell használnia a saját bűvös energiáját. Ezt az energiát Manaként ismerik. Az okozó varázslat használja ezt a hatalmat miközben fogyasztja Manát, de mint a test ereje egy mágus hatalmai idővel képződnek újra.
SpellForce-ban Manának azt az összegét, amit egy karakter birtokol, mutatja a bölcsességérték a statseiben*. Az az intelligencia, amit azok az értékbemutatók, amilyen gyorsan egy karakter kiheverheti Manát, használnak i.e. az, hogy a Mana tartalékai milyen gyorsat.


A varázslat iskolái és a szakosodásaik

Van a varázslat négy nagy iskolája, és mindegyik iskola ajánlja a szakosodás három útvonalát, amit egy mágus meg tud tanulni:

Fehérítsd ki Magicet, ami oszlik lent Life, Nature és Boons szakosodásaira.

Feketítsd Magicet, aminél vannak Death, Necromancy és Curses szakosodásai.

Elemental Magic , annak vannak Fire-nek, a jégnek, a szakosodásai és Földje.

Vigyázz varázslattal, ami oszlik Enchantmentsbe, Offensive-be és Defensive Mind Magicbe.

Egy avatár megtanulhat különféle alakokat és a varázslat szakosodásait, amikért neki csak nem szabad megtanulnia egy iskola alapjait, de szintén mindegyik szakosodás részletei.


Varázslatok

Van annak sok útja, hogy varázslatot hajtsanak végre; azt tételekben tartalmazhatják, a bizonyos teremtmények természetes készségeként megjelenhet, vagy megtanulhatják egy varázslaton keresztül. A varázslatok annak egy útjai, hogy varázslatot tartalmaznak miközben csinálják azt, learnable* és több, amit könnyen irányítottak. Egy varázslat van egy előre meghatározott, varázsrecept azt kutatták és leírták a varázslatos művészetek régi mesterei.

A varázslatok azok, hogy egy karakter hogyan okozhat varázslatot és tanulhatja meg a varázslatos művészetek új alkalmazásait. SpellForce-ban ott létezz sok varázslat, amit gyakran találhatnak tekercseken. Ha a karakterednél van a szükséges varázslatos tudás hogy értse meg a varázslatot, át tudja helyezni azt a Spellbookjába és bármikor tudja használni azt. Hogy varázslatokat sajátítson el és értse őket, a karakter tudást gyűjt a varázslat különböző iskoláiban.

Használatok és több fajta varázslat

A varázslatok a több különböző fajta varázslat alkalmazásai. Vannak olyan különféle hatások, amik ezeknek a varázslatoknak lehetnek.
A varázslatok területe követésekként titkos:

Irányított varázslatok
Ezek a varázslatok egy olyan speciális célra hatnak, amit a szóró választhat. A varázslat csak üti ezt a célt. Sok sértő varázslat irányított, de szintén gyógyító varázslat.

Irányítatlan varázslatok
Ez a fajta varázslat bármelyik nem igényel célt (mint például az beidéző egy teremtmény) vagy hatásvadon-varázslat az megtalálja a saját célját. A vad varázslat sértő varázslatai vagy mintegy a legtöbb romboló és hatásos.

A terület helyesen ír
Ezek a varázslatok hatnak egy bizonyos területre. Ezt arra használhatják, hogy többszörös ellenségeket gyengítsen és megtámadja őket, vagy megerősítsen egy szövetségesekből álló csoportot és gyógyítsa őt.

Auras
Auras vagy egy különleges fajta területi varázslat. A hatásukat termelik egy sugáron belül a mágus körül, és folytatódik, amíg a mágus vagy befejezi a varázslatot vagy kifut Manából. További tett nem szükséges, amint a varázslatot hajították, a varázslat működik a mágus körül amíg lehetséges vagy amíg körözött.

A varázslatok tartama követésekként lehet titkos:

Közvetlen varázslatok
Ezek a varázslatok szétnyílnak övék a maximális erejük azonnal legyen ez segítőkész vagy hátrányos. Ezeknek a varázslatoknak a hatása általában erős, de nem tart.

Varázslatok tartammal
Az ilyen varázslatok működnek bizonyos mennyiségű időért. Az erősítő és gyengülő varázslatok tartoznak közéjük, de néhány sértő varázslat csak idővel éri el a teljes potenciáljukat. A varázslatok kevesebbnek tűnhetnek kezdetben erőteljes, de a tartamuk több mint sminkel ezért a hátrányért.

Fenntartható varázslatok
Ez a fajta varázslat az idő bármilyen összegénél dolgozhat miközben csak a szóró varázslatos energiáján függ. Ezek a varázslatok felhasználják a mágus Mana tartalékait és folytonosan fogyasztják az ereje részét. Például egy beidézett teremtmény irányítása állandó varázslatos energiát igényel.

 



Fehér varázslatback to top

Arra használják, hogy istenes hatalmakat alakítson és beidézze őket. A hatása gyógyító, enyhítő és erősítő. A varázslatok, amiket hajítottak miközben fehér varázslatot használtak, gyakran sugároznak fehér fényt.



A fehér szakosodásai varázslatosak vagy:


Life varázslata - gyógyult és helyreállít. Az erőteljes gyógyító varázslatok és a gyógyítás aurasei* a varázslatnak ehhez az ágához tartoznak.



Nature varázslata - ez a fajta varázslat befolyásolja a természetes rendet és a teremtményeit miközben védelemért és támogatásért teszi lehetővé a természet erőinek a használatát.


Boons varázslata - ez a csoport olyan áldásokat és strengtheningseket* tartalmaz, amiket arra használhatnak, hogy megerősítsék egy mágus hadseregét, ahogy bemenetelnek csatába.


Fekete mágiaback to top

Ez a halál és rombolás varázslata. Nem használt irányítani a sötét istenek hatalmait miközben helyette rajzol olyan sötét elemeknek az erején, amiket gyökereztetnek a világban. A használata gyakran okoz egy szentségtelen piros izzást és fekete füstöt.


A fekete mágia szakosodásai vagy:

Halál - Destruction az élet a célja miközben az a célja, hogy testet és lelket semmisítsen meg a legfájdalmasabb módban, lehetséges. A specialisták a varázslatnak ebben az ágában megsemmisítő életnél a legjobbak.


Szellemidézés - ezt a fajta varázslatot arra használják, hogy rabszolgákként hozza vissza a halottakat a megélhetés világába. A szellemidézők sokat parancsolnak és beidézik őt különböző élőhalott és használat ők megerősíteni a hadseregeiket.


Szitkozódik - ez az átkok varázslata és betiltja azt tud gyengülni egy ellenség test és szellem. A hatásuk közvetett és lassú, de nekik nagy hatásuk van.



Elemi varázslatback to top

Ez a legtisztább fajta varázslat miközben szövi az elemi hatalom áramlásait és az alakjuk és mozgásuk nyerő irányítását vagy védelemért, vagy a rombolásért. Attól függően, hogy melyik elemet kezelik, a varázslatok sugározhatják a fény minden árnyékát.


Az elemi varázslat szakosodásai vagy:


Firemagic - Summoning és irányító az elemtűz az alakjai és alakjai közül mindegyikben. Ennek a varázslatnak hatalmas romboló potenciálja van.



Icemagic - Controls a jég és fagy ereje. A segítségével az ellenségek fagyottak vagy megsemmisítettek tudnak lenni a jég egy áramlásában.



Earthmagic - Calls a hatalmon közeli sziklájú hogy védje a mágust és törje össze az ellenségeit, vagy kőre fordítsa őket.


Gondolati varázslatback to top

Ez egy olyan összetett és különleges varázslat, ami kezelheti a szellemet. A hatalma fekszik a képességben, hogy összetörjék az öntudatot vagy befolyásolják őt, miközben okoz egy kék vagy zöld izzást, mikor használt.


Az elme szakosodásai varázslatosak vagy:

Bűvölet - az erőteljes képesség, hogy irányítsák a szellemet. Ez megengedi a mágusnak, hogy ellenségeket zavarjon össze, szövetségeseket vigasztaljon, vagy ráadásul megparancsolja az ellenségeinek, hogy harcoljanak az oldalán.


Offensive Mind Magic -
megsemmisítette a szellemet vagy megvakította őt. Ez a készség bármelyik meg tudja ölni egy mágus ellenségeit vagy nagy számút tud tenni képtelen, hogy harcoljon.



Defensive Mind Magic - Weakens egy ellenség szellem, rajz a varázslatos hatalmán vagy erősítés egy szövetkezi Manát.




Küzdelemback to top


Az e heti SpellForce frissítés pusztán azokról a harci készségekről, amikre minden hősnek szüksége van azért hogy maradjon életben csatában, szól. Az, hogy neked az a célod, hogy egy nagyon páncélos lovag vagy egy fürge íjász legyél, - az egyedülálló készségrendszernek köszönhetően tudod mintázni az avatárodat a kívánságaidra. Ráadásul el tudod látni őket a varázslat és harci készségek egy keverékével. Azért bűvészeket simít ki--legyél erő azt értéknek találja övék amíg egy pillantás a több hasznos készségre.

SpellForce világa tele van veszélyekkel, hogy a játékos csak fejjel előre tud szerelni. A vérszomjas ellenfelek hordái barangolják be az országot és megsemmisít bárki bejut az útjukba. A megerősített fegyverzet és jó-kovácsolt fegyverek minden, ami áll ők és az erényesek közé, akik finomítják a fegyverkészségeiket, amikor használják a fegyvereiket.



Világos harci művészetback to top

A háború fényművészete gyors fegyvereket és fegyverzetet tartalmaz, ami engedélyezi a mozgás egy magas szabadságát. Egy karakternek a megkülönböztethető ügyességet és erősajátosságokat kell rábeszélnie, hogy sajátítsák el a háború fényművészetét.
Szakosodás:

Metsző fegyverek - Allow a karaktered használati tőrökbe és hasonló egyszerű megdöfő fegyverekre. Ez fontos ügyes harcosokhoz és a karakterekhez is, amiket varázslatban szedtek versbe.

Pengefegyvereket gyújt meg - Using kicsi pengefegyverek képessé tesz egy karaktert arra, hogy közel hangot szerezzen-harcol a készségek ellen. Ez a kategória tartalmaz egyet-kardokat, rövid kardokat és fejszéket adott át.

Tompa fegyvereket gyújt meg - ez a készség javítja egy kezelését-bunkósbotokat, csépeket, jogarokat és személyzetet adott át. Az különösen utóbbi gyakran használják azok varázslatban jó-jártas.

Fegyverzetet gyújt meg - ez nem gátol egy harcost megható ügyességgel és mozgékonysággal. Amíg nem korlátozó övék a mozgás szabadsága, ez nyújt egy jó védelmet a támadások ellen.



Nehéz harci művészetback to top

Egy karakternek sok erőre és kitartásra van szüksége hogy használja a háború nehéz művészetét. Ez arról, hogy elsajátítja a legnagyobb és legerőteljesebb fegyvereket, fegyverzetet és pajzsokat, szól. A csak haladó karakterek rátermettek hogy kezeljék ezeket a fegyvereket és vigyék ezt a fegyverzetet. Ez küzdelmekben teszi őket különösen erőteljessé és markossá.
Szakosodás:

Nagy pengefegyverek - ezek a fegyverek büszkélkednek minden legmagasabb kárértékeivel. A nagy kardok és tengelyek egy lehetnek-átadott vagy kétkezű.

Nagy tompa fegyverek - Big a feltűnő fegyverek tartalmaznak egyet-átadott és kétkezű kalapácsok, csépek és harci személyzet. Ezeket a fegyvereket szintén arra használhatják azok, akiket varázslatban szedtek versbe, hogy közelharcban tegyenek nagy kárt ellenfelekben.

Nehéz fegyverzet - ez a szakosodás megengedi egy karakternek, hogy hordja még a legnehezebb és leghatalmasabb fegyverzetet is hogy védje meg őket a különösen szigorú támadásoktól.

Pajzsok - Carrying a legjobb pajzsok az eszközök, amiknél van a legmagasabb lehetséges védelem bármennyitől, eléggé közelről vagy távolról támadnak.





Bejárt küzdelemback to top

Távolsági küzdelmekben a karakterek arra használhatják a meghajlásokat vagy az íjpuskákat, hogy lövedékekkel tegyenek kárt az ellenségeikben. A karakter-attribútumok, amiktől megkövetelték, hogy sajátítsák el ezeket a fegyvereket, magas ügyesség és elegendő erő.

Szakosodás:


Meghajlás
- Bowst könnyebben, mint az íjpuskák tudják elsajátítani. Nyilakat lőhetnek le egy magasfrekvenciánál és nekik van egy különösen hosszú tartományuk.

Íjpuska - Crossbows több erőt igényel és a meghajlásoknál van egy rövidebb tartománya. A reteszeknek a behatolása, amiket lelőttek íjpuskák, különösen magas. Azért tőlük félnek rosszul páncélos ellenségek.



Harci készségekback to top

Ha egy karakter elér egy bizonyos szintet a háború egy művészetében, automatikusan olyan bizonyos harci készségeket szereznek, amik kiterjesztik a repertoárjukat, opciókat támad meg. Egyszer ők használjanak mindazonáltal ezek harcolnak a készségek ellen vesz egy ideig újraképződni és új tetthez készülődni. Őket csak azért tudják alkalmazni szelektíven. Ezek a készségek vagy:

Dühödt - rövid időn keresztül egy egység nehéz kárt okoz az ellenségei közepette az ezé bezárul-harcol a fegyverek ellen.

Áldás - egy egység újraképződhet és-győzedelmeskedik az elveszett élet mutat azáltal, hogy használ egy áldást.

Szentély - egy bizonyos időért egy egység majdnem immunis bármilyen fajta támadó varázslat ellen, amit az ellenségek tesznek erre.

Kitartás- egy olyan készség, ami a tény miatt meghosszabbítja egy egység életét, az tíz másodpercen keresztül az egység egyetlen kicsi kárt szenved el. Cserébe mindazonáltal annak az egységnek a képessége, hogy csökkentse az ellensége életenergiáját, nagyon korlátozott.

Battle Cry - a lelkesítő csatakiáltás növeli annak az egységnek, az indítékát, ami adja azt, és az akár tíz egységeket szövetkezett a szomszédságban. Rövid időn keresztül ezek az egységek akkor rátermettek hogy különösen nehéz kárt tegyenek az ellenségeikben.

Támogatás - ez a készség tíz szövetséges egységig küzdelemben megerősödik azáltal, hogy ellátja mindegyiküket fénygyógyítással, úgyhogy azért hosszú ideig ki tudnak tartani.

Véd - mint a szentély készség, ez a készség elég varázslatossá tesz egy egységet, ami különösen ellenálló bármennyivel szemben, és ez szintén tartalmaz akár tíz szövetséges egységet.

Állhatatosság - As a kitartással készség, egy egység kevesebb kárt szenved el, de ugyanakkor elvisz az ellenfeleiről kevesebb életpontot. Ebben az esetben mindazonáltal ez a készség tartalmaz akár tíz szövetséges egységet.

Ütötte a Targetet - The ütötte a célt készség rövid időn keresztül növeli a nagy hatósugarú fegyverhatékonyságot - ebben az esetben mindegyik, amit egy nagy hatósugarú fegyverrel ütöttek, nagyon magas kárt fog tenni egy ellenségben.

Steel Skin - egy acélbőr teljesen immunissá teszi az egységet, ami használja ezt a készséget, ellenség ellen nagy hatósugarú fegyverek egy sortért amíg.

Sortűz - ez a készség megengedi egy egységnek, hogy egy nagy hatósugarú fegyverrel azonnal több lövedék mellett lőjön. A sortűzért hogy mindazonáltal üssék a jelzését, az ellenségeknek ugyanabban a tűzvonalban kell lenniük.



A küzdelem tulajdonítback to top

Egy karakter sajátosságai és minőségei meghatározzák, hogy hogyan tartják a sajátjukat harci helyzetekben, az, milyen védelem nekik van, és az, hogy a támadásaik milyen hatásosak.

Erő - ez a sajátosság megállapítja, hogy egy karakter hatalommal harcol. A magasabb ez az érték, az a több kár, amit az ellenség elszenved, mikor megtámadott.

Kitartás - a magasabb a kitartásérték, az a több életpont, ami egy karakternek lehet.

Ügyesség - a magasabb egy karakter ügyességérték, a valószínűbb ez az, hogy egy támadás alatt partra tudnak tenni egy ütést.

Mozgékonyság - egy különösen mozgékony karakter kevesebb valószínűleg egy ellenséges támadás alatt elszenved egy ütést.


Ezeknek a sajátosságoknak a következményei



Az ügyesség és mozgékonyság a sajátosságok azok a tényezők, amik eldöntik, hogy egy támadás sikeres, vagy nem. Ha a támadó kivételesen ügyes és a megtámadott karakter mozgékonyságértéke alacsony ott egy különösen magas valószínűség az a támadás ütni fogja a célt. Ebben az esetben a támadó ereje eldönti, hogy a megtámadott karakter hány életpontot veszt el.

Ha a támadó ügyességsajátossága nagyon alacsony és a megtámadott karakter mozgékonysága nagyon magas, ez nagyon valószínűtlen, hogy a támadás sikeres. Ha a támadás nem üti a célt, a megtámadott karakter nem veszt el életpontokat és helyette végrehajthat egy ellentámadást.



Asztali nézet